Dimensione Creativa Case Studies.
Historie Sukcesu Naszych Klientów.
Odkryj, jak pomagamy firmom z różnych branż osiągać cele biznesowe dzięki innowacyjnym rozwiązaniom cyfrowym.
D-R-O Polska
D-R-O to szeroka gama akcesoriów do urządzeń mobilnych renomowanych producentów: Samsung, Xiaomi, Huawei, Apple, Sony, LG, Nokia. Swoje produkty oferują m.in. na Amazonie. Duży wolumen i brak automatyzacji utrudniał obsługę zamówień klientów. Firma DRO zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w automatyzacji księgowań w swoim systemie księgowym.
Platforma automatyzacji DBaaS - automatyzacja provisioningu baz danych w chmurze
Celem tego studium przypadku jest przedstawienie procesu implementacji platformy automatyzacji DBaaS, która służy do automatyzacji provisioningu baz danych Oracle i MSSQL na maszynach wirtualnych Linux i Windows w chmurze.
Wizualizacja siły sygnału LTE wewnątrz budynków
Celem tego studium przypadku jest przedstawienie procesu wdrożenia prototypu aplikacji do wizualizacji siły sygnału LTE wewnątrz budynków. Aplikacja wykorzystuje pomiary siły sygnału i dane geograficzne do tworzenia raportów o sile sygnału w pomieszczeniach.
Platforma ecommerce i konfigurator dla Hawc-Servers
HAWC-SERVERS buduje niestandardowe serwery do nadzoru wideo i zastosowań przemysłowych. Do ich klientów możemy zaliczyć największą sieć fitness w UE, ogólnokrajowych operatorów telekomunikacyjnych, urzędy państwowe, firmy ochroniarskie wiele innych przedsiębiorstw.
Natura Dobrego Sera - Kanapka z Żółtym Serem Pełna Smaku
Mlekopol, właściciel marki Natura Dobrego Sera, chciał stworzyć angażującą stronę internetową, która zaprezentuje żółty ser w nowym świetle - jako składnik ciekawych i różnorodnych kanapek. Strona miała inspirować użytkowników do kulinarnych eksperymentów i odkrywania nowych smaków, odchodząc od stereotypu nudnej kanapki z serem.
Aplikacja Mustang - automatyzacja testów immunofluorescencyjnych
Mustang to aplikacja komputerowa Windows, która jest aplikacją do kontroli procesu IFA (test immunofluorescencji) działającą z robotem do obsługi cieczy QUANTA-Lyser 4000: www.werfen.com/na/en/quanta-lyserr-family-eiaifa-processors
Wdrożenie backendu systemu OMS - wewnętrzne rozwiązanie do obsługi zamówień usług
OMS to wewnętrzne rozwiązanie internetowe przeznaczone dla klientów zainteresowanych zamawianiem usług oferowanych przez dział Cross Divisional Service Platform (CDSP).
Rozwiązanie to jest wysoce dostosowanym systemem biletowym (ITS), który zawiera również funkcje CRM.
Wszechstronność. Elastyczność.
Poznaj historie sukcesu naszych klientów i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci w realizacji Twoich celów biznesowych. Sprawdź nasze case studies z różnych branż i zainspiruj się do innowacji!